Her er du: Forsiden » Om TNS Gallup » Visioner og Værdier

Visioner og Værdier

TNS Gallups vision er simpel og ligetil, nemlig at levere beslutningsklar information til vores kunder - målrettet og effektivt - således at de kan forbedre deres konkurrencesituation.

Vores værdigrundlag bygger på troværdighed og objektivitet. For TNS Gallup er det vigtigt at forholde os til vores kunders behov ved at være opsøgende, nysgerrige, forstående og selvfølgelig ordholdende.

Vi praktiserer det, vi tror på! Analyser og markedsinformation er forretning. Det vil sige, at de skal skabe synlige resultater for vores kunder. Gør de ikke det, er de irrelevante. En opgave er ikke afsluttet hos TNS Gallup før kunden har implementeret resultaterne af den tilvejebragte viden.

Forudsætningen for effektiv information er et veldefineret formål og dermed også en veldefineret strategi. Derfor investerer vi tid i vores kunder med henblik på at forstå deres behov før og efter opgavens aflevering. For os er kundens behov en proces i konstant udvikling.  

Læring er en forudsætning for udvikling og viden. Hos TNS Gallup sker det gennem dialog med vores kunder før, under og især efter opgavens aflevering. Processen sikrer, at vi altid er på forkant med tidens ånd - velorienteret og årvågen. Dette gør TNS Gallup til en permanent og effektiv businesspartner.

Jobs.jpg

Vores forretningsgrundlag 

TNS Gallups forretningsgrundlag er markedsanalyse og rådgivning herom. Vi har en lang tradition for levering af seriøs og veldokumenteret markedsinformation, som modsvarer de nødvendige kvalitetskrav.

TNS er landets førende og største analysevirksomhed, som udvikler nye produkter og ydelser til gavn for vores kunder. TNS Gallups forretning bygger på en konstant innovation af metoder og produkter, som modsvarer den teknologiske udvikling.

TNS Gallups forretningsgrundlag bygger på en lyst og vilje til at fremskaffe den rigtige viden og rådgivning til vores kunder baseret på konkret og rigtig markedsinformation.

”Viden” er blevet TNS Gallups image.  Vi udgiver ca. 4 gange årligt vores nyhedsbrev VIDEN, med eksempler på konkret viden skabt til vores kunder og brugbar til at træffe de helt rigtige beslutninger.

Visioner og Værdier

balloner.gif

"TNS Gallups vision er simpel og ligetil, nemlig at levere beslutningsklar information til vores kunder - målrettet og effektivt - således at de kan forbedre deres konkurrencesituation".