Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2005 » December 2005

December 2005

info_viden_logo_m.gif

       TNS Gallups Nyhedsbrev december 2005

Kære læser,

Når store som små virksomheder og organisationer vælger TNS Gallup som samarbejdspartner, er det ikke kun TNS Gallups store erfaring, kompetence og kapacitet, som er afgørende. Det er også den store troværdighed, der omgiver de analyser og projekter, som TNS Gallup sætter sit navn på.

Her i bladet kan du for eksempel læse om Arla Foods, der valgte TNS Gallup til at igangsætte Nordens måske største analyse set-up til at få en dyb forståelse af Arlas marked, forbrugere, kommunikation og konkurrenter.

Arla mente, at TNS Gallup havde kapaciteten og erfaringen til at løfte så stort et projekt.

Lån & Spar Bak valgte TNS Gallups ledelsesværktøj TRI*M - et værktøj som Lån & Spar Bank nu benytter med stor succes til at måle og forbedre kundernes tilfredshed og medarbejdernes commitment.

Andre eksempler i bladet er brancheforeningen NTL, der valgte TNS Gallup for at sikre høj analyse-troværdighed. Og Radio 100 FM, der skal have sikkerhed for en stor og svær målgruppes valg og smag af musik.

TNS Gallup har erfaringen, evnerne og viljen til at søsætte ethvert projekt i de danske virksomheder og organisationer. Hvad enten det drejer sig om en mindre analyse af kundernes tilfredshed eller et større internationalt projekt, der involverer samtlige afdelinger i hele verden.

Vi er klar til både den lille og den store udfordring.

Jeg ønsker læserne god læselyst og god jul!

Henrik J. Hansen

adm. direktør

 

 

......................................................................................................................

 

 

Læs artiklerne i PDF: