Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2005 » Marts 2005

Marts 2005

info_viden_logo_m.gif

               TNS Gallups Nyhedsbrev marts 2005

Kære læser,

 

TNS Gallups internet-undersøgelser og GallupForum har fået endnu et kvalitetsstempel, idet hovedparten af dataindsamlingen til vores flagskib, Index Danmark, nu foregår via internettet.

Det har taget næsten et år at teste og vurdere omlægningen for at sikre, at den ikke går ud over stabiliteten i valutaen - mediaverdenens måleenhed. Denne proces har været i bedste overensstemmelse med TNS Gallups strategi inden for alle internetaktiviteterne: at levere markedets højeste kvalitet.

FBI, ForsikringsBeslutningstagerIndex, er forsikringsbranchens nye måleværktøj og dermed forsikringsbranchens valuta. Det nye indeks er opbygget på præcis samme måde som Index Danmark med en internetdel, der lever op til de samme høje kvalitetskrav.

I dette nyhedsbrev, der fremtræder i en ny og moderniseret udgave, fortæller vi mere om nyskabelserne, men også om TRI*M, det nye omfattende redskab til styring af virksomhedernes Stakeholder Relations.

Folketingsvalget blev præget af en analyseaktivitet som aldrig før. Mange følger sig sikkert stopmæt af tal og tabeller om politikere og partier. Ikke desto mindre vender vi i dette nummer tilbage til valget og fremdrager et par upåagtede kendsgerninger inden for et område, der prægede den politiske debat med markante misforståelser.

Læs også om den klassiske page traffic undersøgelse, der genfødes i moderniseret form på internettet, om et tilbud om busspørgsmål i 60 lande, om mange nye ansigter i TNS Gallup og meget andet.

God læselyst!

Henrik J. Hansen

adm. direktør