Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2006

2006

viden_logo_m.gif

       TNS Gallups Nyhedsbrev november 2006

Kære læser,

Forsiden af dette nummer af VIDEN er domineret af TNS Gallup Dashboards og TNS Info, to nye produkter, som kommer til at revolutionere den måde, man arbejder med markedsanalyse på.

Der er tale om arbejdsredskaber, der ikke alene er et farvel til de gammeldags papirrapporter, men er informationsredskaber med data, analyser, præsentationer, korrespondance og meget andet, der hører til beslutningsklar viden.

Derudover handler VIDEN om...viden, eksempler på, hvordan vidt forskellige virksomheder, privathospitalet Hamlet, Fynes Stiftstidende, fagforeninger, i samarbejde med TNS Gallup får redskaber af afgørende betydning for de strategiske beslutninger.

Et af de vanskeligste områder inden for markedsføringen er sponsorstrategi. Hvordan vælger man den bedst mulige partner, hvordan sammenligner man med alternativerne, og hvordan måler man effekten?

I dette nummer beskriver vi det fulde program, fra det første valg, over styring af hele forløbet til den afsluttende kontrol.

God læselyst!

Henrik J. Hansen
adm. direktør