Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2006 » Juni 2006

Juni 2006

viden_logo_m.gif

                    TNS Gallups Nyhedsbrev juni 2006

Kære læser,

Velkommen til det nye nummer af vores blad, som ikke længere hedder "Fra Information til Viden", men har taget navneforandring til VIDEN.

Denne ændring er det ydre tegn på, at TNS Gallup har været gennem en proces, hvor værktøjer, analyser og rapporter i samarbejde med vore kunder omdannes til viden - et samarbejde vi skylder vores kunder stor tak for. Men i dag er værktøjerne blot selvfølgelige arbejdsredskaber for os. For vores kunder er nøgleordet VIDEN i form af fremtidsrelateret indsigt i markedet og konkurrencen.

Et eksempel i dette nummer er Stakeholder Relations, virksomhedens omdømme. Vi fortæller ikke alene om, hvordan man håndterer dette livsvigtige område med den avancerede TRI*M undersøgelse, men løfter også sløret for 30 store virksomheders omdømme.

God læselyst!

Henrik J. Hansen
adm. direktør