Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2006 » September 2006

September 2006

viden_logo_m.gif

      TNS Gallups Nyhedsbrev september 2006

Kære læser,

Indholdet af dette nummer svarer virkelig til bladets titel:VIDEN.

Vi fortæller ikke kun om avancerede analysemetoder og nye teknikker, men om metodernes formål, nemlig at tilføre erhvervslivet og det offentlige brugbar, beslutningsklar VIDEN.

Vi fortæller om, hvordan TRI*M-målingerne af 30 store virksomheders omdømme kommer ind under overfladen og viser, hvad der skaber det gode omdømme - og det modsatte.

NESA, der nu hedder DONG Energy, er i færd med at tilbyde kunderne et helt nyt netværk af lyslederkabler. I dette nummer fortæller DONG Energy om det samarbejde med TNS Gallup, der løbende sikrer en optimal kommunikation til kunder og kommende kunder om de helt nye muligheder og services, Fibernettet indebærer.

SemioMetrie er et kreativt analyseværktøj, der kommer helt ind under huden og identificerer de psykologiske værdier bag målgruppens adfærd. TNS Gallup har gennemført SemioMetrie undersøgelser siden 2002 og kan nu se, hvilke værdier der flytter sig, og hvorhen.

For mange virksomheder er det altafgørende at vide, hvordan disse værdier bevæger sig hos kunderne og konkurrenternes kunder.

I bladet fortæller Egmont om den nytte, man har af SemioMetrie både til annoncesalg og redaktionel planlægning på ugeblads- og magasinmarkedet.

Og endelig lidt om os selv: Om 15 nye medarbejdere og om vores hjemmeside i nyt design.

God læselyst!

Henrik J. Hansen
adm. direktør