Her er du: Forsiden » Viden - Nyhedsbrev » 2007 » Februar 2007

Februar 2007

viden_logo_m.gif

            TNS Gallups Nyhedsbrev februar 2007

Kære læser,

Dette nummer af VIDEN fokuserer på TNS Gallups kernekompetence: viden. Vi har valgt nogle konkrete eksempler på, hvordan store, avancerede virksomheder drager nytte af den viden, de tilføres i samarbejde med TNS Gallup.

TDC fortæller om, hvordan TNS Gallup har skabt et simuleringsværktøj til udvikling og finjustering af TDC Mobils markedsmæssige tiltag.

NOVO Nordisk fortæller om, hvordan man i samarbejde med TNS Gallup sikrer, at manualerne til de livsvigtige injiceringspenne til diabetespatienter fungerer optimalt.

DR Mediaforskning fortæller om den nye TV-Meter aftale, der er en af de mest avancerede i verden med integrerede data on TV-sening og Internettrafik.

I den mere mobile ende af mediaverdenen finder vi mobiltelefonen, iPod'en, MP3-afspilleren og laptop'en. Vi løfter i en undersøgelse fra Index Danmark/Gallup sløret for overraskende ny viden om de unges brug af og krav til de mobile medier.

Og endelig beskriver vi den statusopgørelse over folkesundheden i 14 kommuner, der er gennemført i samarbejde med Statens Institut for Folkesundhed.

God læselyst!

Henrik J. Hansen
adm. direktør