Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Issues

Business Issues

Hvad er dit forretningsområde - og hvad vil du gerne have viden om?

Nedenfor finder du en oversigt over de områder, hvor TNS Gallup kan hjælpe jer med at få yderligere viden om jeres forretningsområde.

Brand performance / Branding 
Hjertet i enhver virksomhed er dens mærker eller brands.  Derfor er det af afgørende betydning at måle og styre deres performance.

Brugs- og Købsadfærd
For at bibeholde forspringet til konkurrenterne er det nødvendigt ikke bare at vide, hvad forbrugerne ønsker nu, men også at kunne forudse hvad de ønsker i morgen.

Markedsindsigt og segmentering
Mærker eller brands og services fungerer ikke selvstændigt løsrevet fra markedet.  For at kunne introducere et nyt mærke eller sikre at et allerede eksisterende mærke bibeholder sin position, er det nødvendigt at kende sit marked 100%.

Opinionsmålinger
Hvert år foretager TNS tusindvis af undersøgelser for kunder, der har behov for at vide hvad offentligheden mener om et givent emne eller hvordan de reagerer over for større problemstillinger - både danske og internationale.

Produktudvikling
Det at skabe eller udvikle et mærke eller brand - det at forvandle et koncept til en vinder - er noget af en udfordring.  TNS kan sikre at jeres mærke er på den rette kurs lige fra starten af.

Reklame og kommunikation
Reklamer er ikke bare en betydelig del af en virksomheds markedsføringsstrategi, det er sædvanligvis også den dyreste. Det er derfor af afgørende betydning at man sikrer, at kampagnen målrettes de kunder, som man gerne vil have køber produktet.

Stakeholder Management
Som virksomhed ligger det naturlige fokus på at fastholde sine kunder, men man skal også huske at pleje de relationer man har til sine medarbejdere og sine samarbejdspartnere.

Kontakt

business_iss_main.jpg

Henrik J. Hansen
Managing Director

T: +45 39 27 27 27
E: sales@tns-gallup.dk