Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Issues » Reklame & Kommunikation

Reklame & Kommunikation

Er jeres reklameinvestering lønsom?

Reklamer er ikke bare en betydelig del af en virksomheds markedsføringsstrategi, det er sædvanligvis også den dyreste. Det er derfor afgørende for lønsomheden i investeringen at man sikrer, at kampagnen rent faktisk bliver set, forstået og koblet til det rigtige brand.

Kan reklamen ikke leve op til disse helt basale krav kan den nemlig hverken på kort sigt involvere eller motivere forbrugerne eller på længere sigt være med til styrke relationen mellem forbruger og brand.

TNS Gallup sikrer, at du med en løbende overvågning af din reklameeffektivitet får den feedback fra markedet, som er nødvendig for at kunne styre og optimere reklameindsatsen for alle medier dvs. både den trykte presse, TV, direct marketing og internettet.

Kontakt

business_iss_reklame.bmp

Martin Hoffmann
Director

T: +45 39 27 27 27
E: sales@tns-gallup.dk