Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Solutions

Business Solutions

Vi hjælper jer med at træffe de rigtige beslutninger på det rette grundlag

Business Solutions er TNS Gallups avancerede værktøjer til analyse og problemløsning indenfor hvilken som helst industri og markedssektor på tværs af sprog og landegrænser.

AdEval
AdEval bruges til pre-test af en reklamekampagnes effekt og gennemslagskraft.
Et unikt og effektivt værktøj til pre-test af reklamekampagner. Få målinger på effekten af jeres kampagne og hvordan I kan optimere jeres reklame indsats.

Conversion Model
En psykologisk måling af menneskelig adfærd til analyse af kunderelationer. Conversion model identificerer hvilke kunder, der er trofaste overfor et produkt, hvem der ikke kan fastholdes, og hvordan fremtiden for produktet ser ud.

Concept eValuate
Hurtig og effektiv koncept screeningsværktøj til identificering og optimering af dit næste nye innovative produkt.

Gallup@Track
Gallup@Track er et advertising performance tracking system, som giver annoncører mulighed for på kort sigt at styre og optimere de ofte betragtelige investeringer i reklame. 

Insightment
Succes indenfor produkt innovation kommer af at imødekomme forbrugernes grundlæggende behov.

Miriad
TNS Gallups avancerede værktøj til databearbejdning og -levering inden for alle undersøgelsestyper. 

Launch eValuate
Launch eValuate giver din virksomhed volume estimering, således at du præcist ved hvor meget du kommer til at sælge. 

NeedScope
Et værktøj til måling af kundebehov og -adfærd. NeedScope tager udgangspunkt i gennemprøvede psykologiske metoder til at kortlægge sammenhænge mellem succesfulde brands og dets forbrugere.

Optima
Optima giver jer en dybdegående forståelse for jeres markede gennem en analyse af hvorfor og hvordan forbrugerne vælger produkter..

Produkt eValuate
Koncept-produkt testværktøj designet til at vise, hvor stærkt produktet er, om det passer til de forventninger, som konceptet har skabt, og hvordan det kan optimeres yderligere.

PR Research og medieanalyse
PR Research og Medieanalyse giver dokumentation for jeres PR- og kommunikationsarbejdes målopfyldelse og værdiskabelse, bl.a. gennem integrerede analyser af redaktionel medieomtale, annoncering og omdømme.

Semiometrie
SemioMetrie er et innovativt og kreativt analyseværktøj, der identificerer de psykologiske værdier, der ligger bagved målgruppens køb og brug af produkter, medier og serviceydelser.

Super Group
Hvordan kommer du på den gode idé, der danner grundlag for dit næste produkt?

TNS Info
TNS Info er din personlige adgang til markedsinformation fra TNS Gallup. Et online informations-, analyse- og rapporteringsredskab, der giver dig jer den rigtige info på det rigtige tidspunkt på det rigtige sted.

TRI*M
Det dokumenterede værktøj til effektiv måling, styring og overvågning af jeres stakeholder relations.

Kontakt

business_solutions.gif

Martin Hoffmann
Director

Sverre Riis Christensen
Associate Director

T: +45 39 27 27 27
E: solutions@tns-gallup.dk