Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Solutions » Gallup@Track

Gallup@Track

Gallup@Track er et advertising performance tracking system, som giver annoncører mulighed for på kort sigt at styre og optimere de ofte betragtelige investeringer i reklame.

Gallup@Track er bygget op omkring de 3 helt basale krav man må stille til velfungerende reklame:

  • Den skal kunne trænge gennem støjen og blive bemærket
  • Den skal kunne formidle de centrale budskaber om brand og produkt
  • Den skal kunne koble budskaberne til den rigtige afsender (brande) således, at reklamen kan positionere brandet og medvirke til at styrke relationen med forbrugerne.

Centralt i Gallup@Track er måling af reklamens Cut-Through, der på forbrugernes præmisser måler reklamens gennemslagskraft.

Med Gallup@Track får du svar på de centrale spørgsmål, som alle kommunikationsansvarlige bliver mødt med næsten hver dag:

  • Er vores budget for stort eller for lille?
  • Er budgettet fordelt optimalt på mediegrupper?
  • Hvilken mediestrategi fungerer bedst – kontinuert, flighting eller bursts?
  • Skal vi mixe eksekveringer eller køre én ad gangen?
  • Får vi vore budskaber ud til målgruppen eller underholder vi bare?
  • Kommunikerer vi brandet godt nok eller laver vi generiske reklamer?
  • Hvor effektiv er konkurrenternes reklame?
  • Hvornår lider vores reklamer af Wear-Out?

Suppleret med AdEval og Conversion Model giver Gallup@Track svar på om reklamen involverer og motiverer forbrugerne og hvilken effekt reklamen har på forbrugernes commitment, deres psykologiske forankring til mærket.

Med løbende elektronisk Dashboard-rapportering af nøgletal i TNSInfo får du et effektivt styringsværktøj, som synliggør værdien og effekten af dine reklameinvesteringer.

 

Kontakt

solution_adtrack.jpg

Martin Hoffmann
Director

Sverre Riis Christensen
Associate Director

T: +45 39 27 27 27
E: solutions@tns-gallup.dk