Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Solutions » Insightment

Insightment

Lad forbrugerne vise dig vejen

“An insight gets to the heart of people’s thoughts and behaviours, providing inspiration to grow your business “

Succes indenfor produkt innovation kommer af at imødekomme forbrugernes grundlæggende behov – men for at afdække disse behøver du viden om de bagvedliggende insights, der er årsag til, at forbrugeren anvender din kategori. Hvordan får du det?

Insightment™  er et ’Toolkit’ til indsamling af observationer, som bruges konkret i en workshop, hvor de forvandles til centrale insights om forbrugerne. 
Via observationer ude blandt dine forbrugere dannes insights til hvorfor forbrugerne anvender kategorien og dine produkter:

insightment

Observationerne kan foretages på forskellig vis og med forskellige metoder – alt efter hvad der passer bedst til din konkrete problemstilling.

Observationerne indsamles til en Insightment™ workshop, hvor vores innovations specialister, i samarbejde med dig, fortolker og omsætter observationerne til insights og insight platforms – dvs. de forskellige motiver, der ligger bag brugen af kategorien.  I et videre innovationsforløb kan disse også anvendes til idé generering i fx et Super Group™ forløb.

Insightment™  - bringer dig tættere på dine kunder og giver forståelse for hvilke grundlæggende behov, dine produkter dækker.

 

Kontakt

Thomas R. Sørensen
Senior Research Executive

T: +45 39 27 27 27
E: solutions@tns-gallup.dk