Her er du: Forsiden » Vores Ekspertise » Business Solutions » PR Research og Medieanalyse

PR Research og Medieanalyse

TNS Gallups PR Research og Medieanalyse gennemfører kundetilpassede PR- og kommunikationsanalyser, der bidrager til, at vores kunder når deres PR-, kommunikations- og forretningsmål. Vi rådgiver om intelligente PR-målinger, giver unik viden om jeres målgrupper og dokumenterer effekten af PR-aktiviteter. Vi gennemfører kundetilpassede medieanalyser, effekt- og omdømmemålinger samt journalist og stakeholder audits. Vi integrerer metoder og kompetencer fra hele TNS Gallup i vores løsninger, og vi arbejder tæt sammen med kollegaer i Sverige og Norge om skandinaviske løsninger og Kantar Media om internationale løsninger.
 
PR-research, der skaber værdi
Analysemulighederne er mange, når I skal evaluere jeres PR-indsats og gennemføre PR-aktiviteter, der bidrager positivt til at nå jeres mål.
 
Hos TNS Gallup gennemfører vi intelligente og målrettede analyser, der er værdiskabende og konkret handlingsanvisende for vores kunder. Vi hjælper blandt andet med følgende:


PR Research og Medieanalyse trækker på kompetencer fra hele TNS Gallup og har stærke skandinaviske og internationale samarbejdspartnere, som vi trækker på metodemæssigt og i vores løsninger.
 
Vores tilgang til PR-effekt og omdømmemålinger kommer til udtryk i følgende model:
communication_index

Kontaktinformation

Søren Langelykke
Head of Analysis, PR Research and Media Analysis
 
Rolf Thomsen
Associate Director, Media Intelligence
 
Morten Kromann-Larsen
Director, Media
 
Sverre Riis Christensen
Associate Director, Business Solutions
 
Anne Fink-Nielsen
Production Executive, Media Intelligence
 
T: +45 39272727