Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Healthcare

Healthcare

Styrk jeres brand

I arbejdet med at styrke jeres medicinske varemærker behøver du viden. TNS Gallup kan give dig den viden dels som resultater fra en analyse men også som strategisk sparring, der kan tjene som beslutningsgrundlag. TNS Gallup kan give jer viden om:

  • Effekten af markedsføringsindsatsen og jeres brands styrke
  • Patienternes rolle
  • Holdningerne til et givet produkt og hvad er det der driver markedet
  • Hvordan udskrivningsmønsteret ser ud og hvilke positioner produkterne indtager i forhold til hinanden.

healthcare_ikon_stor.jpg

Vi har mere end 15 års erfaring inden for det medicinske felt og vore interviewere har stort kendskab til det sundhedsfaglige område og alle de relevante målgrupper. Vi kvalitetssikrer vore undersøgelser og resultater og garanterer jer en høj kvalitet i kontakten med sundhedsvæsenet.

Skræddersyede undersøgelser

TNS Gallup kan kvalitetssikre din markedsføring med undersøgelser før, under og efter fx en lancering. Vi skræddersyr alle undersøgelser ud fra jeres behov og udarbejder meningsfulde, relevante og målgruppespecifikke spørgsmål der værdsættes af det sundhedsfaglige personale vi er i kontakt med.

Branding undersøgelser

Værdien af jeres brands er grundfæstet i samspillet af emotionelle og funktionelle faktorer. TNS Gallup har de værktøjer I behøver for at håndtere jeres bands effektivt.

Værdien af jeres brand er grundfæstet i samspillet af emotionelle og funktonelle faktorer. TNS Gallup har de værktøjer I behøver for at håndtere jeres brand effektivt.

Conversion Model er TNS Gallups validerede model til måling af Brand Equity for egne brands og for konkurrenter. Modellen måler den psykologiske binding mellem person og mærke og er i stand til at forudsige fremtidig adfærd i form af mærkevalg.

Kvalitative undersøgelser

Et solidt strategisk beslutningsgrundlag er funderet i viden om, hvad jeres målgruppe føler og tænker, men I har også behov for at vide hvorfor og hvordan kunderne træffer deres beslutninger. En kvalitativ undersøgelse identificerer jeres kunders rationelle og irrationelle handlinger. I får ord på de følelser og holdninger som styrer deres handlinger. 

I en kvalitativ undersøgelse vil deltagere også ofte bidrage med deres tanker til idé generering for fremtidige tiltag og forbedringer. Endelig vil deltagerne i en kvalitativ ofte være ganske positive overfor metoden når samtalen er slut, fordi den tager udgangspunkt i deres hverdag og giver dem mulighed for at forklare netop deres historie.

Patient- og pårørendeundersøgelser

Patienten er i sagens natur udgangspunktet i enhver behandling men ofte en overset målgruppe i analysemæssig sammenhæng. TNS Gallup har indgående erfaring med at designe og gennemføre undersøgelser med patienter og pårørende og har herigennem givet mange kunder en dybere forståelse af patientens rolle i samspillet mellem sundhedsvæsnet og medicinalindustrien.

 

Kontakt

healthcare_ikon.gif 

Gitte Nomanni
Senior Research Executive

T: +45 39 15 44 80
M: +45 27 22 22 36
E: gitte.nomanni@tns-gallup.dk