Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Medier

Medier

Præcis markedsføring kræver præcis information...
TNS Gallup Media kan give dig nøjagtig besked om danskernes medievaner inden for tv, radio, print og internet.

hører_musik.jpg

Media Consult
Med udgangspunkt i mediaundersøgelser har TNS Gallup Media Consult sit fokus på specialdesignede og konsultative mediaanalyser for specifikke enkeltkunder typisk bladhuse og andre mediaaktører. 

Media Intelligence
Media Intelligence leverer detaljeret information om annoncer i flere end 280 medier, inden for print, TV, radio, outdoor og biograf.

Multi Media Mennesket 
Multi Media Mennesket er analyseværktøjet, der optimerer dit medie på tværs af mediegrupper.

Outdoor
TNS Gallup har udviklet et system til at dokumentere stationære outdoor medier. Med udgangspunkt i OTS-betragtningen (Opportunity To See) etableres dækning og frekvens for medierne.

Printmedier
TNS Gallup analyserer kontinuerligt mediamarkedet og måler hvem og hvor mange, der læser dagblade, ugeblade, magasiner og distriktsblade.

Radio
Gallup Radio Index er Danmarks officielle radiomåling, der leverer en kontinuerlig analyse af ca. 70 forskellige radiostationer på det danske radiomarked.

TV-Meter
Gallup TV-Meter-udstyr registrerer al tv-sening i 1000 udvalgte husstande eller 2200 personer. Disse personers sening bliver registreret - sekund for sekund, døgnet rundt.

 

 

Kontakt

foto.jpg 

Morten Kromann-Larsen
Director

T: +45 39 27 27 27
E: mediaconsult@tns-gallup.dk