Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Medier » Media Intelligence » Data & Rapportering

Data & Rapportering

Informationerne fra Gallup Adfacts er tilgængelige på flere forskellige måder.

Der kan etableres egen kundeadgang via online-applikationen Adfacts Explorer, hvilket giver mulighed for selv at trække de sidste nye annonceinformationer ud, på et hvilket som helst tidspunkt af døgnet.

Ved abonnementsaftaler fremsendes det seneste data kontinuerligt efter en given, fast periode f.eks. efter hver uge, måned eller kvartal.

Backdata rapporter kan rekvireres på ad hoc-basis efter behov, og leveres senest dagen efter bestilling, såfremt en standardrapport ønskes.
Specialrapporter kan kun leveres på adhoc basis.

Følgende specialrapporter kan leveres:

  • Adtrack rapporter: kombinerer Adfacts data med TRP’er hentet fra Gallup Infosys (TV-meter) på TV, og fra Gallup Index Danmark på udvalgte print medier.
  • Gallup Kompas: kan bestilles som tillæg til en Adfacts rapport, og viser segmenteringen indenfor et givent produkt over en given periode. Læs mere om Gallup Kompas her

Såfremt du eller I ønsker at få adgang til Adfacts data eller høre mere herom, kontakt da venligst Media Intelligence salg, og vi finder den rette løsning.

 

Kontakt

Rolf Thomsen
Associate Director

Anne-Line Skreden
Production Executive

T: +45 39 27 27 27
E: mediaintelligence@tns-gallup.dk