Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Medier » Media Intelligence » Gallup AdFacts (Adex)

Gallup AdFacts (Adex)

Med en viden om annoncer i flere end 260 medier holder Gallup Adfacts jer opdateret om annoncemarkedet. Vi opmåler selv reklamekampagner fra TV, print, og radio, samt modtager indrapporteringer fra outdoor, biograf og internettet.

Vi leverer bl.a. analyser om reklameforbrug, share of voice, kampagneplacering, mediavalg og målgruppedækning.

Vi har altid den nyeste viden om mediernes markedsandele. Alle informationer kan leveres i rapporter helt ned på indrykningsniveau, ligesom vi også tilbyder overordnede analyser på f.eks. annoncører, brancher, medier og mediagrupper.

Det er vigtigt at overveje, om I ønsker informationer både på annoncør og på produkt, idet en annoncør kan annoncere for flere produkter. Således vil der være flere "emner" i rapporten. Vælges produktniveau vil reklameforbruget således være opdelt på både annoncør og produkt.

Rapporttypen skal overvejes efter behov, både hvad angår periodeinddeling, medier og mediagrupper. Her kan Gallup Media Intelligence rådgive om brugen af de forskellige rapporttyper.

Se de aktuelle målinger i AdFacts Pulsen

Kontakt

Rolf Thomsen
Associate Director

Anne-Line Skreden
Production Executive

T: +45 39 27 27 27
E: mediaintelligence@tns-gallup.dk