Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Medier » Multi Media Mennesket

Multi Media Mennesket

Multi Media Mennesket er analyseværktøjet, der optimerer dit medie valg på tværs af mediegrupper.

 

M3

 

Multi Media Mennesket er den mest omfattende analyse af danskernes medievaner til dags dato. Den giver dig adgang til en mere præcis indsigt i dine målgruppers adfærd, når det gælder brugen af medier og i hvilke tidsrum og hvordan du når dem bedst med dit budskab på tværs af mediegrupper.

Multi Media Mennesket har to hovedmålsætninger:

  • At muliggøre strategisk medieplanlægning på tværs af mediegrupper
  • At koble viden om eksponering med oplysninger om tid, sted, aktivitet, socialitet og formål

I løbet af første halvår 2009 har TNS Gallup fulgt medieforbruget hos flere end 2.100 danskere i alderen 15-65 år. Hver enkelt respondent har via en håndholdt PDA med et individuelt tilpasset spørgeskema ført elektronisk dagbog over sit medieforbrug hver halve time hen over en hel uge.

Multi Media Mennesket giver dig svar på spørgsmål som:

  • Hvordan er danskernes medieforbrug fordelt på døgnets 24 timer?
  • Hvor meget overlappes der mellem de enkelte mediegrupper og øvrige aktiviteter?
  • Hvor stor forskel er der på medieforbrug blandt forskellige målgrupper?
  • Hvor stor forskel er der på medieforbrug henover ugen (hverdag/weekend)?
  • Hvor og sammen med hvem forbruges medier?
  • Med hvilke(t) formål anvendes medierne på forskellige tidspunkter?

Opnå det bedst mulige samspil mellem budskab, medie og tidspunkt

På basis af dataene fra analysen og de eksisterende medievalutaer er der udviklet et operationelt mediaplanlægningsværktøj på tværs af mediegrupper. Multi Media Mennesket er med sin unikke multikanal-tilgang uundværlig for annoncører, medier og bureauer, der ønsker at tilbyde den bedst mulige rådgivning indenfor allokering på forskellige medier.

 

De står bag Multi Media Mennesket

Kredsen af partnere bag projektet omfatter følgende organisationer og virksomheder:

Parternes-logoer_v2_web.gif