Her er du: Forsiden » Vores Markedsfokus » Medier » Printmedier » Index Danmark

Index Danmark

Index Danmark/Gallup er et syndikeret media- og marketinginformationssystem, der løbende måler danskernes medie- og mærkevareforbrug samt livsstil, adfærd, sociodemografi, interesser, aktiviteter og holdninger.

Med adgang til denne dybdegående og detaljerede viden om den danske forbruger fremstår Index Danmark/Gallup som et unikt marketingværktøj når strategiske og taktiske beslutninger skal træffes.


Index Danmark/Gallup er delt op i 2 kerneområder:

  • Media - Officielle læsertal for dagblade, ugeblade, magasiner og distriktsblade. Eksponeringstal for outdoor- og biografreklamer.

  • Marketing - Information om danskernes forbrug, adfærd, indkøb, kendskab og loyalitet overfor langvarige eller kortvarige produkter/mærker samt TNS Gallups livsstils-segmenteringsværktøj, GallupKompas.

Index Danmark/Gallup indeholder endvidere information om de erhvervsaktives karakteristika, dispositioner og indkøb gennem Business-to-Business Indexet.

Index Danmark/Gallup anvendes blandt andre af medie- og reklamebranchen, annoncører og forbrugerorienterede virksomheder.

 

Kontakt

aktier.jpg 

Morten Kromann-Larsen
Director

T: +45 39 27 27 27
E: index@tns-gallup.dk